Привет на всички. Сигурно сте забелязвали, 4е на някои коли спирачните апарати захващат спира4ният диск в предната му 4аст, на други в задната, освен това при автомобили с 4 дискови апарати задните апарати захващат диска отзад и отдолу(може би не се изразявам правилно но образно казано ако предопложим 4е спира4ният диск е карта супрота се намира в посока югозапад
), понякога задният диск се "захапва" от апарата отзад но и леко отгоре - северозапад , а на повечето модели мястото където супрота захваща предните и задните дискове е разли4но, т.е. ако предния супрот обгръща диска в птредната му 4аст, то супрота на задния апарат захваща задния диск в задната 4аст. Не знам дали ме разбрахте какво имам предвид но от 4исто любопитство ми е интересно да разбера дали мястото където апарата "захапва" диска е определящо за спирането или по-скоро е конструкурско решение къде да е разположен супрота.

Comment